Kalendarz
«    Październik 2017    »
PoWtŚrCzPiSoNi

Strona główna » Wycieczki » Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r.

Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r.

25 września 2017 roku uczniowie klas: IV „a”, IV „b” i V „b” wraz z wychowawcami oraz pedagogiem uczestniczyli w całodniowej wycieczce do Ogrodzieńca. Na miejscu czekało na nas wiele atrakcji.
W Parku Miniatur pani przewodnik pokazała nam wspaniałe miniaturowe zamki, tworzące średniowieczny Szlak Orlich Gniazd. Podziwialiśmy więc zamek na Pieskowej Skale, zamek w Bobolicach, zamek w Będzinie, a wszystkie te budowle wkomponowały się w piękny krajobraz Jury. Usłyszeliśmy również ciekawą historię obrony Jasnej Góry przed wojskami szwedzkimi w 1655 roku.
Chwile „grozy” przeżyliśmy w Domu Legend i Strachów. W mroczniej scenerii przechodziliśmy przez kolejne „groty”, w których czekały na nas straszne „niespodzianki.” Poznaliśmy tam ciekawe legendy o Czarnym Psie i Białej Damie.
W Parku Doświadczeń Fizycznych po krótkiej prezentacji przyrządów sami mogliśmy poeksperymentować – graliśmy na kamiennych cymbałach, skorzystaliśmy też z symulatora lotów i telegrafu akustycznego.
Na koniec wycieczki udaliśmy się do Parku Rozrywki. Tam wszyscy zjechaliśmy po torze saneczkowym, poznaliśmy też zakamarki dmuchanego, ogromnego średniowiecznego zamku. Świetna zabawą okazała się również wiedeńska karuzela.
Po całym dniu atrakcji kupiliśmy pamiątki. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Krakowa.
Była to pierwsza integracyjna wycieczka klas czwartych. Zgodnie stwierdziliśmy, że wyjazd był udany i jeszcze tam wrócimy.

Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r. Wycieczka do Ogrodzieńca 2017r.